JBL Quantum One, analyse en mening

Analyse van de JBL Quantum One, enkele ruisonderdrukkende gaming-headsets die je kunt gebruiken op elk platform met USB Type-C of 3,5 mm-aansluiting en die RGB-verlichting hebben, een handig volumeregelingswiel voor games en chat en real-time head tracking-technologie om de onderdompeling in videogames te vergroten.

Als ze je vertellen dat het makkelijk is om een speler te zijn, liegen ze tegen je. Als we overwegen om een console te kopen, kunnen we natuurlijk elke tv of geluidsapparatuur kopen, maar we moeten de apparaten kiezen die het meeste sap naar ons systeem brengen. Op pc is het zelfs nog ingewikkelder, want als we het zelf mounten, zijn er veel parameters waarmee we rekening moeten houden.

Geluidsapparatuur is essentieel om een goede ervaring te hebben en veel spelers hebben een goed surroundsysteem of een goede bar, afhankelijk van de ruimte, om die idyllische situatie te creëren als het gaat om het genieten van videogames, maar vele anderen wenden zich tot gaminghelmen. .

Dit wordt zowel gedaan voor de privacy als om een ‘concurrentievoordeel’ te hebben in multiplayer-spellen, vooral shooters. In deze spellen is het positioneren van de vijand van vitaal belang om te overleven en games te winnen, en daarom zijn er steeds meer helmen met functies die speciaal zijn gemaakt om te spelen. JBL heeft zojuist zijn vloot gamehelmen naar Spanje gebracht en we zijn al een paar dagen bij de top van het assortiment, de JBL Quantum One die we hieronder analyseren.

Gaminghelmen aan alle vier de zijden met RGB en geïntegreerde bedieningselementen

En we beginnen deze review van de JBL Quanutm One en praten over het ontwerp. Dit is essentieel bij gamehelmen omdat we er vele, vele uren mee zullen doorbrengen. Het is essentieel dat ze comfortabel zitten, en de waarheid is dat hoewel het gewicht van 369 gram hoog is, er elementen zijn die dit helpen verzachten.

De drivers zijn 50 mm en de synthetisch leren pad die ze bedekt is niet alleen dik, maar ook elastisch zodat de helmen geen druk uitoefenen op de oren.

Een veelvoorkomend probleem met game-helmen is dat deze kussentjes stijf en zacht zijn

Omdat de hoofdband breed genoeg is, oefenen de oorkussens die druk niet uit. En over de hoofdband gesproken, deze heeft ook een rubberen coating die zo is ontworpen dat de bovenkant van het hoofd na een paar uur geen pijn doet.

Published
Categorized as TECH

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *